25/1/09

CANTANIA 2009



Aquest curs la Cantania celebra el seu Xè Aniversari i els alumnes del 2n cicle de primària tenim la sort de poder tornar a participar.

El curs passat va ser una de les millors experiències que vam tenir i aquest any estem molt il·lusionats en poder tornar a participar!!!


Serà el dilluns 18 de Maig a les 11:30 hores, a L'Auditori de Barcelona.

Ja estem treballant molt a les classes de música i expressió per poder aprendre’ns les cançons.


El títol de la cantata d’aquest any és “ARION I EL DOFÍ”. Tal i com indica el títol, explica l’antic mite grec: un poeta que es deia Arion participa en un concurs de poesia i el guanya. Tornant a casa, uns pirates l’assalten, li roben els diners del premi i el tiren al mar. Però Arion és salvat per un dofí que l'ajuda a arribar a la costa.


Per acabar tots junts celebrarem l'aniversari de la Cantània.

Més endavant us explicarem més coses sobre la Cantània !!!

6 comentaris:

Anònim ha dit...

que venga todo el mundo va a ser la bomba!!!!!!!!


soy uno de los mas de 100 cantantes ``niños´´que asistiran

Helena ha dit...

HOla tio, yo tambien participo, soy del cor b, la verdad las canciones son un asco, pero la musica esta bien. Soy dle cole poeta foix. Nos vemos allí.

Anònim ha dit...

Tots veu fer una gran feina, va ser molt bonic. Igual que l´any passat, seguiu aixi, FELICITATS.

Anònim ha dit...

Helena las canciones no son un asco, son muy bonitas y la historia tambien, o es que no te gusto la puesta en escena de los actores, estuvieron muy bien

Anònim ha dit...

Jo també vaig a la cantnia el dia 3 de juny i la veritat no m'agradfa la coroeografia pero les cançons i la musica esta bé.Sóc del cor bé i de l'escola Provençals.

Anònim ha dit...

a mi em va agradar molt com vam cantar tots els 800 nens jo soc un de ells i em va encantar cantar alla davant de tota la gent l'unic moment va ser en el moment en que es va desmallar aquell nen.Jo ho vaig passar molt malament quan es va desmallar aquell nen.


un salud
Alp
3 de juny de 2009
Soc del cor a i visca el ceip bac de cerdanya